пятница, 8 сентября 2023 г.

Спорт - сила, краса, здоров'я!

 

                                              Тематична книжкова поличка



     У другу суботу вересня в Україні святкується День фізичної культури та спорту (Указ Президента від 29 червня 1994 року № 340/94).

     Відомо, що здоров"я людини - найцінніший скарб. Добре, міцне здоров"я - головна умова повноцінного життя. Здоров"я допомагає нам реалізувати свої плани, успішно розв"язувати життєві завдання і долати труднощі.

     Фізичні вправи й рухова активність - найкращий шлях до оздоровлення. Проблема зміцнення здоров"я засобами фізичної культури споконвічна. 

     Спорт - це бажання досягти і пізнати межі можливостей людського тіла і духу. Спорт - невичерпне джерело життя, сили і краси. Спорт - це ціла наука, філософія, що не приймає на алкоголю, на тютюну. Спорт - це сила волі, прагнення до перемоги, прагнення бути кращим. Спорт - це краса, це посмішки і щастя вас і ваших близьких. Спорт не тільки дає здоров"я, він загартовує характер і волю. Сьогодні здоровий спосіб життя стає все більш популярним у нашому суспільстві.

     Бібліотека підготувала добірку літератури з фізичної культури і спорту. Представлені матеріали розповідають про розвиток світового та українського спорту, знайомлять читачів з видатними спортсменами, спонукають до активних фізичних вправ.



Комментариев нет:

Отправить комментарий